zaterdag 1 september 2012

Slowmotion.

Vandaag was een fijne dag!
Lekker uitslapen tot half 10...
De krant lezen...
Met Guus de stad in, op zoek naar een winterjas...
Ik vind dat zo lastig; een winterjas kopen.
Tenminste... een leuke winterjas.
Die ook nog eens warm is, 
niet te dik is, handig op de fiets is...
& ook nog past...
Ik heb hem nog niet gevonden.
Daarna op de motor naar de pipowagen. 
In het zonnetje hebben we verse muntthee gedronken
& zelfgebakken cakejes gegeten.
Later nog een wijntje en weer naar huis.
Samen met Sam boodschappen doen, koken & eten.
Nu  nog een leuke film kijken en 
mijn zaterdag kan niet meer stuk....








6 opmerkingen:

  1. Aaah lekker zeg zo'n zaterdag! En wat stoer dat jij motor rijdt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als de perfecte zaterdag!!! Heerlijk! Fijne avond, met filmpje!

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke zaterdag! En was de film ook leuk? Vandaag had ik het gevoel dat het zondag is, het grappige is dat dat morgen pas is....langweekendgevoel. Leuk dat je zo vaak naar je pipowagen gaat. Gevoel van vrijheid moet dat geven. lieve groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke zaterdag! En die cakejes... water loopt me al in de mond van de foto's ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt inderdaad als een heerlijk dagje, hopelijk vandaag nog zo een!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk, als je een berichtje achterlaat :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...