maandag 31 december 2012

Oudjaar.

Nog een laatste mijmering, voordat we dit jaar afsluiten.
Voor mij was het een bijzonder jaar.
Met veel leuke, maar ook een paar moeilijke periodes. 
+++
Ook het jaar dat ik ben begonnen met mijn blog.
En ik vind het hartstikke leuk!
Jullie inspireren mij enorm.
Ik ben bijv. ineens aan het bakken geslagen,
 door al die lekkere recepten.
Koekjes, taarten......
Er staat nu een heerlijke limoentaart in de oven.
Ik ben weer veel meer gaan knutselen,
 door alle leuke ideeën die ik bij jullie voorbij zie komen.
Ik heb ook het fotograferen weer helemaal ontdekt.
Ik was vergeten hoe leuk ik dat vind.
Ik wens jullie een gezellige oud & nieuw toe.
Tot volgend jaar...
(...dat klinkt ver weg)

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk en herkenbaar bericht!
    Ik wens je een mooi 2013 toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha! Tot volgend jaar! En voor jou ook een mooi 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook een mooi uiteinde en ale goeds vor 2013! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk he, door het bloggen weer inspiratie te krijgen!
    ik wens je een super gezellig,gezond en fantastisch 2013!!!"
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk, als je een berichtje achterlaat :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...